Zákazníci KLENOTA majú možnosť do 60 dní od nákupu vrátiť tovar bez udania dôvodu.
Ako postupovať pri vrátení alebo výmene
- Vyplňte reklamačný formulár.
- Pripravte zásielku, ktorá bude obsahovať:
- zakúpený šperk vrátane krabičky, certifikátu, prípadne aj medzinárodného certifikátu
- vyplnený formulár - Vyberte si najbližšiu pobočku Packety s podacím miestom na www.packeta.sk/pobocky/.
- Na priehradke poviete kód „96600116“.
- Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí.
- Nič neplatíte.
- Za pár dní vám príde e-mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.
Zoznam výdajných a podacích miest Packety vrátane Z-BOXov - www.packeta.sk/pobocky
Zásielku neposielajte na dobierku, nie sme povinní ju takto prevziať.
Vrátenie peňazí
Všetky prijaté peňažné prostriedky vám vrátime do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Upozorňujeme, že v prípade vrátenia platby kartou sa pripísanie finančných prostriedkov môže zdržať o 2–5 dní (najčastejším dôvodom býva iná banka príjemcu).
Berte na vedomie, že nie sme povinní vrátiť vám peniaze skôr, ako nám vrátite tovar alebo preukážete, že ste nám tovar odoslali.
Kedy šperk nemožno vymeniť alebo vrátiť
Nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy zaniká, pokiaľ:
- Dodané šperky boli upravené podľa vašich individuálnych požiadaviek (prvá úprava veľkosti, vyrytie venovania do prsteňa, výmena zapínania náušníc a pod.). V tomto prípade nie je vrátenie tovaru vylúčené, podmienky ale musíme dohodnúť individuálne.
- Šperk upravil iný zlatník, je zničený, opotrebovaný alebo inak znehodnotený.
- Kupujúci nie je spotrebiteľom tovaru.