MENU

    Vrátenie a výmena

    Zákazníci KLENOTA majú možnosť do 60 dní od nákupu vrátiť tovar bez udania dôvodu.

    1. Ako postupovať pri vrátení alebo výmene
    2. Vrátenie peňazí
    3. Kedy šperk nemožno vymeniť alebo vrátiť

    Ako postupovať pri vrátení alebo výmene cez Zásielkovňu (zdarma)

    1. Na e-mail info@klenota.com nám pošlite oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy. Nezabudnite uviesť: číslo objednávky, dátum nákupu a číslo bankového účtu pre vrátenie platby (ak ste platili kartou, vrátime vám peniaze rovnakým spôsobom).
    2. Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
    3. Do balíčka vložte:

      - kópiu faktúry a certifikát (ak bol vydaný),

      - písomné vyjadrenie o odstúpení od kúpnej zmluvy a o zvolenom spôsobe vrátenia peňazí (prevod na bankový účet, osobné prevzatie hotovosti - iba ak ste objednávku platili v hotovosti v našom ateliéri, alebo inak),

      - kontaktnú adresu, telefón a e-mail.

    4. Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na https://www.zasielkovna.sk/pobocky
    5. Na prehriadke poviete kód „96600116“.
    6. Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí.
    7. Nič neplatíte.
    8. Za pár dní vám príde mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.

    Vrátenie peňazí

    Peniaze zasielame späť na účet spravidla do 1 týždňa od obdržania vráteného tovaru. Upozorňujeme, že v prípade vrátenia platby kartou sa pripísanie finančných prostriedkov môže zdržať o 2-3 dni (väčšinou zo strany banky príjemcu).

    Kedy šperk nemožno vymeniť alebo vrátiť

    Nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy zaniká, pokiaľ:

    • Dodané šperky boli upravené podľa vašich individuálnych požiadaviek (prvá úprava veľkosti, vyrytie venovania do prsteňa, výmena zapínania náušníc a pod.). V tomto prípade nie je vrátenie tovaru vylúčené, podmienky ale musíme dohodnúť individuálne.
    • Šperk upravil iný zlatník, je zničený, opotrebovaný alebo inak znehodnotený.
    • Kupujúci nie je spotrebiteľom tovaru.