Zákazníci KLENOTA majú možnosť do 60 dní od nákupu vrátiť tovar bez udania dôvodu.
Ako postupovať pri vrátení alebo výmene cez Zásielkovňu (zdarma)
- Na e-mail info@klenota.com nám pošlite oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy. Nezabudnite uviesť: číslo objednávky, dátum nákupu a číslo bankového účtu pre vrátenie platby (ak ste platili kartou, vrátime vám peniaze rovnakým spôsobom).
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
- Do balíčka vložte:
- kópiu faktúry a certifikát (ak bol vydaný),
- písomné vyjadrenie o odstúpení od kúpnej zmluvy a o zvolenom spôsobe vrátenia peňazí (prevod na bankový účet, osobné prevzatie hotovosti - iba ak ste objednávku platili v hotovosti v našom ateliéri, alebo inak),
- kontaktnú adresu, telefón a e-mail.
- Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na https://www.zasielkovna.sk/pobocky
- Na prehriadke poviete kód „96600116“.
- Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí.
- Nič neplatíte.
- Za pár dní vám príde mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.
Vrátenie peňazí
Peniaze zasielame späť na účet spravidla do 1 týždňa od obdržania vráteného tovaru. Upozorňujeme, že v prípade vrátenia platby kartou sa pripísanie finančných prostriedkov môže zdržať o 2-3 dni (väčšinou zo strany banky príjemcu).
Kedy šperk nemožno vymeniť alebo vrátiť
Nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy zaniká, pokiaľ:
- Dodané šperky boli upravené podľa vašich individuálnych požiadaviek (prvá úprava veľkosti, vyrytie venovania do prsteňa, výmena zapínania náušníc a pod.). V tomto prípade nie je vrátenie tovaru vylúčené, podmienky ale musíme dohodnúť individuálne.
- Šperk upravil iný zlatník, je zničený, opotrebovaný alebo inak znehodnotený.
- Kupujúci nie je spotrebiteľom tovaru.