MENU

    Reklamácia

    Záruka a reklamácie

    Šperk býva darom na celý život, často sa odovzdáva aj z generácie na generáciu. Preto KLENOTA poskytuje doživotný zákaznický servis na všetky svoje šperky.

    Ak máte akýkoľvek problém so zakúpeným tovarom, kontaktujte nás na e-maile info@klenota.com alebo na tel.: +420 603 219 313 (Po-Pia 8.30-17.00). Náš tím profesionálov sa v čo najkratšej možnej dobe postará o potrebný servis, opravu alebo výmenu.

    Všetky reklamácie starostlivo skúmajú naši najskúsenejší zlatníci, a ak sme aj tak na pochybách, radíme sa s nezávislými odborníkmi. Robíme naozaj všetko pre to, aby sme zistili, čo sa presne stalo, a situáciu podľa toho vyriešili.

    U prípadných výrobných chýb pokryjeme všetky náklady spojené s opravou či výmenou vrátane poštovného. Na chyby z opotrebovania a/alebo nedbanlivosti sa záruka nevzťahuje. Záruka zaniká, ak ste nechali šperk KLENOTA upravovať inde ako v našom ateliéri.

    Pri výbere šperku vám odporúčame vziať do úvahy aj váš životný štýl. Najmä perly, smaragdy a striebro vyžadujú citlivé zaobchádzanie a pri niektorých aktivitách sa môžu poničiť. Zato zlaté šperky s diamantmi sa hodia takmer pre každú príležitosť. Aby vám šperky vydržali krásne naozaj dlho, je dôležité sa o ne správne starať. Pripravili sme pre vás preto špeciálnu stránku s radami, ako sa starať o šperky. V situáciách, kedy hrozí poškriabanie alebo iné poškodenie (napr. pri plávaní, zahradničení, kontaktných športoch, varení, manipulácii s kozmetikou alebo agresívnymi látkami a sťahovaní ťažkých vecí), odporúčame šperky dávať dole.

    Ako postupovať

    1. Napíšte nám na e-mail info@klenota.com. Uveďte svoje meno, VS faktúry, dátum nákupu a stručný popis kazu.
    2. Zašlite tovar na adresu: KLENOTA s.r.o., Bílkova 855/19,110 00 Praha 1 - Staré Město (pokiaľ bola reklamácia uznaná, poštovné preplácame). K zásielke priložte kópiu faktúry, popis chyby, kontaktnú adresu, telefón a e-mail.
    3. O reklamácii rozhodneme väčšinou už do 1 pracovného dňa od doručenia zásielky, v zložitejších prípadoch spravidla do 3 pracovných dní.
    4. Reklamáciu vrátane odstránenia kazu vyriešime čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní. O jej vybavení vás budeme informovať e-mailom.