MENU

Reklamácia

Šperk býva darom na celý život, často sa odovzdáva aj z generácie na generáciu. Preto KLENOTA poskytuje doživotný zákaznický servis na všetky svoje šperky.

Ak máte akýkoľvek problém so zakúpeným tovarom, kontaktujte nás na e-maile info@klenota.com alebo na tel.: +420 605 493 091. Náš tím profesionálov sa v čo najkratšej možnej dobe postará o potrebný servis, opravu alebo výmenu.

Všetky reklamácie starostlivo skúmajú naši najskúsenejší zlatníci, a ak sme aj tak na pochybách, radíme sa s nezávislými odborníkmi. Robíme naozaj všetko pre to, aby sme zistili, čo sa presne stalo, a situáciu podľa toho vyriešili.

U prípadných výrobných chýb pokryjeme všetky náklady spojené s opravou či výmenou vrátane poštovného. Na chyby z opotrebovania a/alebo nedbanlivosti sa záruka nevzťahuje. Záruka zaniká, ak ste nechali šperk KLENOTA upravovať inde ako v našom ateliéri. Viac informácií nájdete v Reklamačnom poriadku.

Pri výbere šperku vám odporúčame vziať do úvahy aj váš životný štýl. Najmä perly, smaragdy a striebro vyžadujú citlivé zaobchádzanie a pri niektorých aktivitách sa môžu poničiť. Zato zlaté šperky s diamantmi sa hodia takmer pre každú príležitosť. Aby vám šperky vydržali krásne naozaj dlho, je dôležité sa o ne správne starať. Pripravili sme pre vás preto špeciálnu stránku s radami, ako sa starať o šperky. V situáciách, kedy hrozí poškriabanie alebo iné poškodenie (napr. pri plávaní, zahradničení, kontaktných športoch, varení, manipulácii s kozmetikou alebo agresívnymi látkami a sťahovaní ťažkých vecí), odporúčame šperky dávať dole.

Ako postupovať

Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na https://www.zasielkovna.sk/pobocky

  • Na prehriadke poviete kód „96600116“.
  • Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí.
  • Nič neplatíte.
  • Za pár dní vám príde mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.

Zoznam výdajných a podacích miest Packety vrátane Z-BOXov - Packeta.skwww.zasielkovna.sk  

O reklamácii rozhodneme väčšinou už do 1 pracovného dňa od doručenia zásielky, v zložitejších prípadoch spravidla do 3 pracovných dní.

Reklamáciu vrátane odstránenia kazu vyriešime čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní. O jej vybavení vás budeme informovať e-mailom.