MENU

    Vrátenie tovaru

    Vrátenie tovaru

    Zákazníci KLENOTA majú možnosť do 60 dní od nákupu vrátiť tovar bez udania dôvodu.

    Ako postupovať

    1. Na e-mail info@klenota.com nám pošlite oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy. Nezabudnite uviesť: číslo objednávky, dátum nákupu a číslo bankového účtu pre vrátenie platby (ak ste platili kartou, vrátime vám peniaze rovnakým spôsobom).
    2. Tovar nám do 60 dní od prevzatia zašlite na adresu: KLENOTA s.r.o., Bílkova 855/19,110 00 Praha 1 - Staré Město. K zásielke priložte:
    • kópiu faktúry a certifikát (ak bol vydaný),
    • písomné vyjadrenie o odstúpení od kúpnej zmluvy a o zvolenom spôsobe vrátenia peňazí (prevod na bankový účet, osobné prevzatie hotovosti - iba ak ste objednávku platili v hotovosti v našom ateliéri, alebo inak),
    • kontaktnú adresu, telefón a e-mail.

    Vrátenie peňazí

    Peniaze zasielame späť na účet spravidla do 1 týždňa od obdržania vráteného tovaru. Upozorňujeme, že v prípade vrátenia platby kartou sa pripísanie finančných prostriedkov môže zdržať o 2-3 dni (väčšinou zo strany banky príjemcu).

    Kedy tovar nemožno vrátiť

    Nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy zaniká, pokiaľ:

    • Dodané šperky boli upravené podľa vašich individuálnych požiadaviek (prvá úprava veľkosti, vyrytie venovania do prsteňa, výmena zapínania náušníc a pod.). V tomto prípade nie je vrátenie tovaru vylúčené, podmienky ale musíme dohodnúť individuálne.
    • Šperk upravil iný zlatník, je zničený, opotrebovaný alebo inak znehodnotený.
    • Kupujúci nie je spotrebiteľom tovaru.