MENU

Časté otázky

Výber a výroba šperku

Doprava a platba

Objednávka šperku

Servis, úprava, výmena či vrátenie

Ak máte inú otázku, napíšte nám e-mail na info@klenota.com. Podrobné informácie o nákupe nájdete aj v obchodných podmienkach.


Výber šperku

Ako zistím správnu veľkosť prsteňa?

Pokiaľ veľkosť prsteňa nepoznáte, prečítajte si naše tipy, ako ju správne zmerať alebo tajne zistiť.

Pokiaľ veľkosť prsteňa neviem iste, je lepšie objednať o trochu väčší, alebo menší?

Pri rozhodovaní siahnite radšej po menšom. Zväčšiť prsteň o 1-2 veľkosti býva jednoduchšie ako jeho zmenšenie. Neplatí to pre širšie prstene, u ktorých je istejšie zvoliť väčšiu veľkosť, pretože sedia tesnejšie ako úzke obrúčky. U prsteňov s drahými kameňmi alebo rytinami môže byť úprava veľkosti problém a vo väčšine prípadov vám radšej prsteň vymeníme za nový. Jedinou podmienkou je, že ho vrátite nenosený.

Vyrobíte šperk aj v inej farbe zlata?

Áno, väčšinou to možné je - a za rovnakú cenu. Vybranú farbu zlata uveďte v poznámke objednávky, prípadne nám napíšte na info@klenota.com alebo cez formulár Otázka na tovar, ktorý nájdete pri každom produkte. Vaše želanie preveríme a dáme vedieť, či je zmena možná.

Čo je to punc?

Punc je značka na šperku, ktorá informuje o jeho pravosti a rýdzosti. Pred puncováním sa šperk označuje zodpovednostnou značkou výrobcu alebo dovozcu. V Česku platí Dohovor o kontrole a označovaní predmetov z drahých kovov. Viac informácií o punci si môžete prečítať na našom blogu.


Doprava a platba

Koľko stojí doprava?

Štandardné dopravné aj balné je v Česku aj väčšine zahraničných krajín zadarmo. Expresné doručenie do zahraničia je spoplatnené. Aktuálny cenník nájdete tu.

Do akých krajinách zasielate?

Šperky zasielame do celého sveta. Štandardné dopravné aj balné je zdarma do krajín: Slovensko, Nemecko, Poľsko, Veľká Británia. V rámci EÚ sú v cene aj všetky poplatky vrátane ciel a daní. Aktuálny cenník nájdete tu.

Je možný osobný odber?

Áno. Šperky si môžete osobne vyzdvihnúť v našom ateliéri v centre Prahy na adrese Bílkova 19, Praha 1. Svoju návštevu si môžete dohodnúť vopred na info@klenota.com alebo +420 603 219 313. Pred návštevou si overte aktuálnu otváraciu dobu.

Ako dlho mi šperk v ateliéri rezervujete pri osobnom odbere?

Od chvíle, kedy pre vás šperk vyrobíme, vám ho v ateliéri zarezervujeme počas 5 pracovných dní. Ak potrebujete na vyzdvihnutie viac času, dajte nám o tom prosím vedieť na info@klenota.com alebo +420 603 219 313. Požadovaný deň odberu nám môžete napísať aj v poznámke u objednávky.

Ponúkate nákup na splátky?

Nie, v túto chvíľu nákup na splátky neponúkame.

Ceny sa prevádzajú z českých korún, ako sa potom zobrazujú na webe?

Zobrazené ceny produktov na webe sú zaokrúhlené nahor kvôli prevodu z českých korún. Pri platbe vždy uvidíte a zaplatíte presnú nezaokrúhlenú čiastku.


Objednávka KLENOTA

Kupujem prsteň. Kam pri objednávke uviesť jeho veľkosť?

Veľkosť alebo vnútorný priemer prsteňa nám prosím napíšte do poznámky v objednávke. Pokiaľ veľkosť prsteňa nepoznáte, prečítajte si naše tipy, ako ju správne zmerať alebo tajne zistiť.

Ako sa dozviem, v akej fáze je moja objednávka?

O všetkom vám dáme včas vedieť na e-maili - objednávku potvrdíme, napíšeme približný deň doručenia a ozveme sa aj pred odoslaním. Ak je u šperku dlhšia dodacia lehota, priebežne vás budeme informovať, v akej fáze výroby je.

Ako zrušiť objednávku?

Jednoducho nám napíšte na info@klenota.com - a my už sa o to postaráme.

Dostanem šperk v krabičke?

Áno, každý šperk bezpečne ukladáme do krabičky, ktorú dostanete k objednávke zdarma.

Získám ku šperku certifikát?

Áno, ku každému šperku vám vystavíme certifikát s popisom materiálu, kameňov a celkovej váhy. Šperky s diamantom od 0.30 ct majú navyše certifikát medzinárodných spoločností GIA, HRD alebo IGI. Na vašu žiadosť môžeme tento certifikát zabezpečiť aj pre menšie kamene.

Akú má šperk záruku?

Na všetky šperky poskytujeme záruku 24 mesiacov. U výrobných chýb pokryjeme všetky náklady na opravu alebo výmenu vrátane poštovného.

Záruka neplatí, ak šperk upraví iný zlatník, je zničený alebo inak znehodnotený (napr. mechanicky poškodený). Viac informácií nájdete na stránke o reklamáciách.


Servis, úprava či výmena šperku

Prsteň nesedí. Môžete ho upraviť alebo vymeniť?

Štandardne vám prsteň upravíme alebo vymeníme zdarma do 60 dní od zakúpenia. Jedinou podmienkou pre úpravu alebo výmenu prsteňa je, že nám ho odovzdáte nenosený. Po uplynutí lehoty službu spoplatňujeme.

Pred nákupom prsteňa odporúčame nechať si zmerať veľkosť v najbližšom zlatníctve alebo v našom ateliéri. Podrobnosti o úprave alebo výmene prsteňa nájdete tu.

Môžem zakúpený šperk vrátiť?

Šperk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 60 dní od zakúpenia. Výnimkou sú situácie, kedy sme šperk upravili podľa vášho želania, upravil ho medzitým iný zlatník alebo je šperk zničený, opotrebovaný, nosený či inak znehodnotený. Podrobnosti nájdete na stránke o vrátení tovaru.

Môžem šperk vrátiť alebo vymeniť aj bez certifikátu a krabičky?

Medzinárodný certifikát spoločností GIA, HRD alebo IGI zasielaný s niektorými šperkmi, ako aj darčeková krabička, je súčasťou tovaru a v prípade vrátenia šperkov je nutné tento certifikát a darčekovú krabičku vrátiť spoločne so šperkom. Zároveň je dôležitou súčasťou aj certifikát KLENOTA, ktorý slúži ako záručný list. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Peniaze vám vrátime do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, akonáhle nám šperk pošlete späť. Vrátenie platby kartou môže trvať o trochu dlhšie vďaka prevodu medzi bankami.

Upravujete alebo opravujete aj šperky, ktoré vyrobil niekto iný?

Nie, upravujeme alebo opravujeme len naše šperky.

Ako sa starať o šperky z drahých kovov a kameňov alebo perál?

Každý materiál vyžaduje trochu iný postup. Prečítajte si naše tipy, ako sa o svoje klenoty starať.

Chcem opraviť šperk KLENOTA. Čo mám robiť?

Servis alebo úpravu šperku možno zabezpečiť jednoducho on-line cez e-mail info@klenota.com, kde sa s vami dohodneme na ďalšom postupe a pošleme vám približnú cenu úpravy. Pomôže nám, keď k e-mailu priložíte fotografiu poškodeného šperku. Ako konkrétne postupovať nájdete tu.

Vykupujete zlato alebo zlaté šperky?

Zlato alebo zlaté šperky nevykupujeme.




Pro pohodlný nákup a doručení do České republiky doporučujeme navštívit naši stránku v češtině.

Pre pohodlný nákup a doručenie na Slovensko odporúčame navštíviť našu stránku v slovenčine.

Aby zapewnić Państwu jak największą wygodę podczas zakupów, rekomendujemy odwiedzenie naszej polskiej strony.

Für das beste, auf Ihren Standort zugeschnittene Einkaufserlebnis empfehlen wir Ihnen, unsere deutsche Website zu besuchen.

Pour une navigation optimale et adaptée à votre zone géographique, nous vous recommandons de consulter notre site Web français.

For the best shopping experience tailored to your location, we recommend visiting our English website.

For the best shopping experience tailored to your location, we recommend visiting our English website.